відповідальна та творча людина, якій не страшні стреси, та й з цифрами ви на «ти», то маркетолог – це не професія, а покликання для вас.
це мозок компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші. Маркетолог – це сила, яка рухає, яка штовхає компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.
на підприємствах усіх форм власності різного профілю, у проектних організаціях, консультативних і дослідницьких центрах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; постачання; збуту; виробничому; міжнародних зв’язків; планово-економічному; маркетингових досліджень; реклами та PR.
бути це означає що ви економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.