Close

Тернопільський кооперативний фаховий коледж

Спеціальність
075 "Маркетинг"

пов’язана зі створенням, просуванням, продажем товарів та управління взаємовідносин з покупцями та вигодою для підприємства. Роль маркетолога це задоволення споживачів товарами, послугами, а для підприємства  – одержання прибутку.  

дає можливість окрім традиційних знань із маркетингу, розроблення товару, дослідження ринку, логістики, комунікаційної діяльності та менеджменту додатково вивчити особливості поведінки споживача, написання презентаційних та рекламних матеріалів, ведення е-бізнесу, використання таргентингу для залучення потенційних клієнтів підприємства та ін..

поведінка споживача

електронний бізнес

копірайтинг

маркетингові технології управління Інтернет- проектами

Інтернет маркетинг

Digital технології в управлінні маркетингом

інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності

відео – маркетинг

продукт плейсмент

«PR-технології»

«WEB-дизайн»

«Блогінг».

дилера, біржового маклера, агента торговельного, агента комерційного, мерчендайзера, організатора зі збуту, брокера однак освітньо-професійна програма «ІТ Маркетинг та бізнес-комунікації» розширює можливості  фахівців та дозволяє займати такі посади event – менеджера, BTL-менеджера, Copywriter, SEO-спеціаліста , Фахівця по контекстній рекламі, SMM менеджера.

Marketing (2021)

Philip Kotler