пов’язана зі створенням, просуванням, продажем товарів та управління взаємовідносин з покупцями та вигодою для підприємства. Роль маркетолога це задоволення споживачів товарами, послугами, а для підприємства – одержання прибутку.
дає можливість окрім традиційних знань із маркетингу, розроблення товару, дослідження ринку, логістики, комунікаційної діяльності та менеджменту додатково вивчити особливості поведінки споживача, написання презентаційних та рекламних матеріалів, ведення е-бізнесу, використання таргентингу для залучення потенційних клієнтів підприємства та ін..
поведінка споживача
електронний бізнес
копірайтинг
маркетингові технології управління Інтернет- проектами
Інтернет маркетинг
Digital технології в управлінні маркетингом
інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності
відео – маркетинг
продукт плейсмент
«PR-технології»
«WEB-дизайн»
«Блогінг».
дилера, біржового маклера, агента торговельного, агента комерційного, мерчендайзера, організатора зі збуту, брокера однак освітньо-професійна програма «ІТ Маркетинг та бізнес-комунікації» розширює можливості фахівців та дозволяє займати такі посади event – менеджера, BTL-менеджера, Copywriter, SEO-спеціаліста , Фахівця по контекстній рекламі, SMM менеджера.
Philip Kotler