Циклова комісія маркетингу, технології і організації обслуговування, товарознавства
Склад циклової комісії:
Мокрій Лілія Євгенівна – голова циклової комісії, викладач вищої категорії.
Мулярчук Василь Миколайович, доцент, кандидат економічних наук
Андрейків Оксана Миколаївна, викладач вищої категорії
Мельник Олена Василівна, викладач вищої категорії
Форись Ольга Григорівна, виклада-спеціаліст
Методична проблема:
Впровадження сучасних інноваційних методів навчання, які б забезпечили єдність теоретичної та практичної підготовки для формування конкурентоздатного спеціаліста на ринку праці через підвищення професійної майстерності викладачів в контексті сучасних освітніх технологій.
Науково-дослідницька робота студентів:
Виконання студентами індивідуальних творчих завдань в процесі вивчення дисциплін професійного циклу, виконання курсових робіт, виконання нетипових (індивідуальних) завдань дослідницького характеру в період технологічної практики, на замовлення підприємств, установ, організацій, виконання дослідницько-пошукової роботи при підготовці до науково-практичної студентської конференції.
Основні напрями роботи циклової комісії:
• використання на практиці сучасних досягнень в сфері туризму, готельно-ресторанної справи маркетингу, підприємництва та торгівлі;
• розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків як викладачів так і студентів;
• оптимізація освітнього процесу, спрямована на методичні та організаційні аспекти, від реалізації яких залежить якість і ефективність навчання;
• вдале поєднання теорії та практики що сприятиме поліпшенню якості підготовки, формуванню конкурентоспроможного фахівця, здатного ефективно працювати за фахом;
• робота над вдосконаленням освітніх програм спеціальностей;
• розвивати здібності за зацікавленість студентів у вивченні дисциплін професійного циклу;
Циклова комісія забезпечує викладання наступних дисциплін в розрізі спеціальностей
Готельно-ресторанна справа
Маркетинг
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Туризм
Менеджмент
• організація обслуговування
• інформаційні технології в маркетингу
• експертиза товарів
• інформаційні технології в готельно-туристичній сфері
• Логістика
• організація та технологія готельного господарства