Close

Тернопільський кооперативний фаховий коледж

Аналіз результатів проведеного анкетування з студентами навчальних груп нового набору щодо ефективності методів профорієнтації

          Професійна орієнтація — система організації та проведення навчально-виховної роботи, спрямованої на засвоєння  необхідних знань про соціально-економічні й психофізіологічні умови правильного вибору професії, формування в майбутніх студентах  уміння аналізувати вимоги різних професій до психологічної структури особистості, а також свої професійно значущі якості, шляхи й засоби їх розвитку.

Цього навчального семестру було проведено анонімне анкетування для студентів навчальних груп нового набору щодо ефективності методів профорієнтації.

На основі даних анкетування підводимо такі підсумки:

     На запитання: «Які фактори вплинули на Вас при виборі навчального закладу?» – 27,2 % опитувачів відповіли – привабливість професій в даному навчальному закладі, 34,3% студентів дослухались рекомендацій друзів, батьків, 20,4% опитуваних – приваблюють умови навчання, 16,5% -забезпеченість матеріально-технічною базою. Решта студентів відповіли, що їхню увагу привернули високий рівень викладання та вартість навчання.

     На основі даних анкетування, 36,2% опитуваних студентів дізналися про Тернопільський кооперативний фаховий коледж від своїх друзів, однокласників, сусідів.

32,5% студентів отримали інформацію про навчальний заклад від своїх батьків.

22,1% опитуваних  дізналися про коледж з соцмереж, офіційного сайту коледжу та з зовнішньої реклами.

8,2% – дізналися інформацію про навчальний заклад від спілкування з директором коледжу та викладачами. Решта опитуваних знали про існування нашого навчального закладу, адже він має вигідне місцерозташування .

    На запитання: «Чи подобається Вам навчатись у Тернопільському кооперативному фаховому коледжі?» – 80,3 % студентів відповіли «так», 6,9 – «ні». Решту опитуваних ще вагаються з відповіддю.

   На запитання «Після навчання, чи порекомендували б Ви навчатися в ТКФК своїм друзям?» – 76,8% опитуваних студентів відповіли «Однозначно так». 15,6% – «Ще поки не впевнені» та 7,6 % -відповіли «Ні».

 

На запитання: «Чи відповідає вашим очікуванням навчання у коледжі?» 77,5 % опитуваних відповіли, що очікування повністю виправдались і відповідають. 17,3 %- не зовсім відповідають та ,на жаль, 5,2% повністю не відповідає навчання очікуванням.

   За даними анонімного анкетування – 80,7 % опитуваних студентів приділяють більше часу навчання у коледжі, лише 19,3 % – приділяли багато уваги навчанню у школі.

На запитання: «Які Ваші побажання щодо покращення навчального процесу у коледжі?»

   В основному думки розділились щодо вибору формату навчання. Більшість студентів прагнуть навчатися очно, але є такі, що в умовах воєнного стану – хотіли б навчатися в онлайн-форматі. Також за результатами опитування, студенти хочуть, щоб продовжили час великої перерви на 10 хв. довше.

 

 

На запитання: «Яку інформацію Ви вважаєте корисною під час профорієнтації від представників коледжу?» Більшість студентів хочуть, щоб у профорієнтаційних рекламних буклетах були зазначені спецпредмети, які студент вивчатиме у майбутньому, але загалом профорієнтаційною діяльністю, яку проводять працівники коледжу, студенти задоволені.